Friday, April 13, 2012

Hari ni la yang saya tunggu2 sgt tu ~~

Assalamualaikum reader...
dah lame kan saya xupdate entry..terasa sengal jari jemari ku di saat ingin mencipta entry baru...sbenar nye byk je perkara2 nak cerita..tapi selalunya saya saved as draft..supaya menjadi luahan hati peribadi..hanya Allah yg taw..:) dan semalam hari yang agak sedih la...sikit je xbykk..sikit mcm ni (1) sikit kan..satu je..~~~

dah la period pain ! :( paling lemah kalau sakit ni...haa..tanye jelah mane2 si gadis..sape yang rela kena period pain ni..memang semua ckp xlah..nak bngun pun sakit..nak jalan lagi la sakit..pendek kate..baring je..baru la xsakit....nasib baik ade ubat tahan sakit...lega..:) sedikit sebanyak membantu kurangkan beban ini.....

oke...intro pun sudah...let we start it...ingat tak dulu...maser result STPM tu keluar..mase tu sy di scotland..sy taw result sy pun dari kawan2 sekolah..sbb nye cikgu mention name sy sbb dpt 4p ..Alhamdulillah...dalam sekolah tu form6 ada 38 org je...dan yg dapat keputusan 4p ni 11 orang je termasuk lah saya dan teman stdy group..:) Alhamdulillah ..hehe ramai yang janji nak bg sy hadiah kalau stpm dapat 4p ..wewewewewe...sy tuntut taw..haha...tapi kan rasa sgt terharu mase tu abah ucap kan tahniah dari makkah...mase tu abah dan emak ucap kan tahniah melalui msj je..itu pun dari adik..tapi still rase mcm ..mesti mak abh suka..hehe perasan la saya...hehehe anak abah n ummi ni..mesti lah bolehh..:)

dan hari ni yg paling saya tunggu2...nak taw sbb ape..weweeee ~~~ hehe sebab hari ni abah nak belii kan laptop baru sebagai hadiah STPM saya....hehe mmg suka lah...dpt hadiah di atas usaha sendri..:D Alhamdulillah..syukurrr...:) okey dah nak keluar ni....blik ni nk smbung entry lain..byk nak cerita ni..





No comments:

Post a Comment