Wednesday, February 22, 2012

Tutorial tudung dari Ustaz Don Daniyal

Assalamualaikum...
Alhamdulillah sekarang muhammad dah tdo..dan aku boley tambah entry baru..
pada kali ini i wanna make entry about TUDUNG
dan disebab kan aku ini seorang wanita yang bertudung +shawl ...dan aku ber ibu kan wanita yang bertudung...dan juga mempunyai kakak dan menjadi kakak yang memakai tudung...dan mempunyai sahabat2 yang juga memakai tudung...dan aku sememangnya dikelilingi insan yang memakai tudung..
jadi aku dengan berbunga2 hati nak buat entry pasal tudung..TAPI..bukan lah untuk mempertikai kan sesiapa yang memakai atau tidak memakai tudung...



pesanan ustaz azhar idrus = wanita tidak wajib memakai tudung..tapi wajib menutup aurat..:)

oke let we start it..actually aku hanya nk bg tutorial tudung dari ustaz don yang hot tu..hehe..dan aku tgk vdeo ni dari blog sorang sahabat lain...dan aku mmg nak share dgn sahabat2 aku dan juga untuk panduan diri aku sendri..tapi lebih sekiranya aku buat entry sendri dari promote blog org kan..haha...so selamat menonton...

tapi..untuk kualiti pendengaran yg bagus..sila PAUSE kan dlu music background blog sy ni..ala..yg korang tgh dgr bunyi piano tu...sila lihat KANAN...cari button utk PAUSE n baru la dgr video bawah ni oke...ada 5 video taw...dengar lah dengan penuh kesabaran demi ilmu untuk kita wahai kaum wanita..

1)


2)

3)

4)

5)

oke TAHNIAH sebab anda berjaya dengar video ni sampai habis...sangat2 bermanfaat kan...sedikit sebanyak menambah ilmu kita jua...juga peringatan kepada diri ini juga...
sekian sudah...wassalam..

suka?...like n share lah..dapat pahala...insyaAllah


No comments:

Post a Comment