Thursday, February 16, 2012

aku terdelete SHOUTBOX!!

Assalamualaikum..

today i wanna write about  SHOUTBOX...
actually hari ni aku kekurangan mood lah...baru perasan...yang...aku terdelete shoutbox...erghhhhhhhhh...geram nyee...dah la dah lame shoutbox tu...brape tahun da...
and serious nak tounching habis arini..hhe


hah....by the way..mngkin ade di antara korang yg xde blog..tataw kan ape tu shoutbox...
oke ini lah shoutbox 


selalu ya bloggers akan letak letak shoutbox ni dkat sidecorner blog utk pembaca meninggalkan jejak mereka..haha...dengan kata lain korang nak say hi atau tanye ape2..atau tinggalkan links korang utk di follow..semua nye dekat shoutbox lah..sebab tu la agak kecewa ble aku terdelete shoutbox ni..tu la..sebok sgt nak mengedit blog bagi cantik kan..kan dah rugi...tapi nasi sudah menjadi bubur kan...tapi xpe..aku sikit pun xgive up...hehe...i wanna make a new shoutbox for my blog..:DD..

oke wassalam..:))


No comments:

Post a Comment