Wednesday, May 9, 2012

Scotland,Glasgow UK - Jalan2 ke Alexandra Park

Assalamualaikum w.b.t

sekian lama sudah sebenarnye saya nak update entry pasal pengalaman n kenangan saya di scotland pada bulan2 lepas..tpi selalu xsempat2 ..haha .. smpai kawan saya ( mira ahmad ) dah tanye dah ceni
'' mane entry pasal awk dekat scotland nye..nk gmbar sane ? '' tett.. hehe entry ini khas utk kamu sahabat :) ade byk lagi..tp sy update sikit2 ye :)

hari ni saya nak bercerita mngenai tempat terakhir yang saya pergi sebelum saya balik malaysia...tarikh saya balik malaysia 20th March 2012 ... sy pergi tempat ni xclap 18th March 2012..dan macam biasa .. dekat scotland saya berkawan dgn sorang sister ni...nama dia KAK EIRA .. setiap hujung minggu terakhir..kami akan keluar same2...meluangkan masa bersama2...bercerita tentang kami bersama2..bergambar bersama2..semua nya bersama2 ..oke dah..kite bg gmbar je lah ..:)

oke .. here we are...Alexandra Park..actually park ni sangat2 luas...tapi kami jalan dekat area depan je..sbb dah penat..lagi pun time dh nak balik..so kne cepat2 la jln :)

oke...sebenarnye time ni bru masuk spring..bunga2 pun baru nak tumbuh la..sbb tu nmpak kosong tepi2 tu..tp kalau dah sekarang ni rase nye dah penuh bunga2 kat uk tu :)

menyampah tgk patung tu..hehe ..(patung tu xberslah pun masyitahh oii)

haa.. ini la my girl..kak eira nama dia...best taw kwn dye..sbb dye antara wanita yg paling peramah sy kenal...dan mudah mesra .. dan yg penting dye matang..dan sy masih xsematang dye lagi kot..hehe

alololo sopan nye kak eira dudk hehe..


haa...i love flower,...sy suka pink n purple tu:D





pstt2...nmpak x pokok warna pink belakang sane..mase ni baru masuk musim spring jadi bunga baru nak keluar :)


poke pokok ni...haha rasa nak gegarkan pokok ni taw.. dan sebenar nye tgh seronok sbb hari tu cuaca baik..panas je..selalu susah nak kne cahaya matahari ni :)



okayy...abiss sudah .. nanti saya cerita pasal makanan plak ..hewhew :)

sekian .. thanks for reading.. wassalam

No comments:

Post a Comment