Tuesday, May 15, 2012

ALHAMDULILLAH

Assalamualaikum w.b.t

haa .. hari ni ade satu keajaiban berlaku dalam hidup saya...hehe bukan keajaiban mana lah...tapi Allah makbulkan permintaan saya... Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah ...Love Allah :) dan ape yg aku doakan tu biarlah rahsia di antara aku dan DIA :) yg penting aku bahagiaa heheee

*Alhamdulillah sebab aku semakin hari aku semakin bahagia dengan keluarga tersayang  :)
 insyaAllah akhir bulan Mei ni abgteh saya nak bertunang dah..dgn sis Yana yang comell tuh .. xsabar nak dpt kakak ipar baru ni..dah la baik..sopan santun..pandai masak..dan yang penting kitorang ada minat yg same..antaranya

1) kami same2 minat pakai shawl..nak tau x sape my future sister in law ni .. oke ni lah dia kak yana saya tu

abgteh dan kak yana...comel kan dorang ..semoga bahagia :)

2) kami sama2 minat makan sushi .. abg sy pun same minat :) nanti mesti anak dorang suke sushi jugakk..hehe..hehe sebut pasal sushi ni..dulu mase dekat scotland..abg sy selalu beli sushi dekat BOOTS je..nikmat sangat makan sbb dah lame xmakan kan..hehe ..lepastu mase lepas brape minggu balik dr scotland xcilap..abgteh bawak balik sushi..wahhh terkejut sy..hehe..sbb nye sy dah lame stop mkn sushi sbb ade allergic :) tapi sebab degil + rindu sushi..sy makan jugak..:)

hehe yummy2 .. saya suka yg telur ikan salmon (warna oren ) tu..bile mkn mesti mcm meletup2 dlm mulut..

haaa..kalau korang nk taw..saya xpernah pun makan ikan tu..sbb xsanggup ..hehe takut nk telan :) ateh ngn mak je yg makan..tapi yg lain sume sy makan ..

ahaa .. ini ialah unagi sauce (hitam) dan wasabi (hijau) ..

oke sambung lagi pasal family ..insyaAllah hari khamis ni abah nak bawah student dye (Unisel) pergi pulau tioman ... sampai hari isnin tau..dan yg best nye..saya pergi jugak..haha ! dulu masa sy dduk asrama
mase form6 .. ade family sy pergi P.Tioman jgk..tapi sy xpergi sbb nak exam...and sekarang sy dapat pergi..baru sy tau..Allah xbg sy pergi mase tu sbb Allah nak bg sy pergi sekarang hee..terima kasih Allah..selalu bagi yg terbaik utk saya..

haa sy nak cerita pasal sabtu lepas..kan saya dijemput utk ke HARI KECEMERLANGAN SEKOLAH sebab saya di antara penerima Anugerah Cemerlang STPM 2011 ...mase tu seronok nye dapat jumpa kawan2 yg sama2 study dlu ..lepastu masa saya dan mak baru sampai skolah..kami di sambut oleh guru2 form6 .. sumpah terharu..nak nangis rase..tapi tahan..sbb pkai mascara..haahaa ..saya salam2 dgn cikgu n cikgu ckp .. TAHNIAH masyitah .. :) heee sumpah seronok :) ..lepastu cikgu iring saya pergi tempat daftar kedatangan dulu ... tapi sedeh nye mak kena dduk tempat tetamu..saya kena dduk dekat tempat penerima anugerah...tapi MALU nye sebab tempat saya depan sekali ..haha MALLU :D ... oke jum tgk gambar masa hari tu

kami .. di antara teman2 yg dapat anugerah...haha ..tewcik nye sy =='

FAEZZAH .... MASYITAH .. NAHdIA (mama) hehe rinduu nyee


pstt nape pejam mate ni dear FAEZZAH ..hehe

sijil saya dapat..actually ade staple dgn smpul surat sebab dapat RM+++ hehe :D sumpah sukaa

and this is for me ..yeahh hadiah utk abah dan mak  !

haaa.. banyak sgt dah ni ...so sy stop dlu lah...by the way

*seronok nye bila dah xde org ganggu hidup saya..mungkin mereka baru tahu erti menjaga tepi kain sendri..=='
*tunggu entry baru pasal pulau tioman yehh.. XSABAR nak SNORKELING ~~


thanks for reading u olss..

suke tak ? like la..hehe :D mekaseyy
wassalam

2 comments: